Get fit, get Funky!

En av planene mine dette året er å trene mer. Så da begynner man å undersøke litt, lage noen program, og prøve å finne litt motivasjon.  Jeg har sett at Vegard Harm og Funkygine også kjent som Jørgine trene sammen i 10 måneder på VGTV. 

Og gjett om jeg fikk motivasjon! Jeg så hvordan han ville, hvordan han ønsket, hvordan han virkelig virkelig pushet seg hardt, jeg så hvordan Jørgine pushet og jeg så resultatene underveis. Jeg så at det fungerte, og det ga meg masse motivasjon! Jeg kan virkelig anbefale å se det, fordi det var latter, og jeg kjente jeg ble stolt. Av en person jeg ikke kjenner en gang, men jeg ble oppriktig glad! 

Som noen vet, så går jeg allerede på Grete Roede, men nå skal jeg prøve meg på noen av øvelsene Vegard har måtte gå igjennom, og jeg skal push meg selv masse. 

Jeg skal gi jernet, stå på, pushe meg selv.! 

Kan også anbefale den nye videoen til Funkygine, med hjemmetrening, og andre ting hun har publisert av enkle øvelser man kan gjøre hjemme eller ute! 

Kjære Jørgine, Takk for at du skriver og deler på en så enkel og fantastisk måte og gir motivasjon, og samme til deg Vegard, du har gitt meg motivasjon til å følge i dine fotspor i 2019! 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg