Enda en ny blogg..?

Ja, du tenker – Ånei. Enda en ny blogg til å fylle internettet med. Må vi lese mer om hva man har på seg, hva man har spist, hvordan bør trene? 
Nei, slapp av. Jeg er ikke en av de “rosabloggene” som vi har en god del av. Jeg tenkte å skrive om det å være meg, og hvem er jeg? 

Jeg heter Trude og er nylig runnet 27 år. Jeg er åpent lesbisk og kristen. Jeg har flere menigheter jeg er aktiv i, og jeg er åpen og skeiv der også. Med denne bloggen vil jeg prøve å gjøre det lettere for folk å kunne innse at man kan være den man er, overalt – til og med i kirken. 
Jeg skal også bli prest etterhvert. Høsten 2016 starter jeg på menighetsfakultet i Oslo, og starter en lang og spennende reise som jeg vil dele med dere her

Frem til jeg starter i høst, så vil jeg fortelle litt om hvordan ting er nå, og hvordan ting har vært frem til nå. 

 

 

 

Følg den skeive prestestudenten på den rette sti!

2 kommentarer

Siste innlegg