Topp 5 innlegg

Her kommer de topp 5 innleggene jeg har skrevet – som er mest lest

 

5.) Jeg skrev om studentmat og økonomi. At det ikke trenger å være så dyrt å spise mens man er student 

 – innlegget kan du lese her

4.) Jeg skrev om det å vite at man er skeiv, og veldig vanlige spørsmål jeg har fått!  Det ligger helt i teten med topp 3! 

– innlegget kan du lese her

3.) Hvordan komme ut av skapet! Solid 3. plass! – illustrert av Tegnehanne

-innlegget kan du lese her

2.) Jeg skrev om da jeg inviterte en hjem på julefrokost litt utenom det vanlige! 

-innlegget kan du lese her

1.) Den store vinnneren, det innlegget jeg hadde skrevet så mange ganger, slettet, skrevet og slettet. Innlegget jeg var livredd for å publisere. Innlegget hvor jeg skrev om min deprisjon, og hvordan det var for meg. 

innlegget kan du lese her

Snart kommer det flere tekster fra meg her! 2017 har så vidt begynt!

Tusen takk for alle som har sendt meldinger, kommentert og delt! Det setter jeg stor pris på!

0 kommentarer

Siste innlegg