Den som venter på noe godt…

…Venter ikke forgjeves sies det.

 

Ja, nå er det en stund siden jeg har fått oppdatert. Hva har skjedd?

Jo – Først så fikk jeg meldingen fra Samordna Opptak om at jeg ikke var kvalifisert. At jeg ikke hadde det som trengtes av dokumenter etc. Men jeg har hadde sendt alt inn. Ble litt rot og styr der. Heldigvis var det en som var rask å svare på eposter, både hos Samordna og MF. Så i dag, 24 juli ble det fikset.
Så nå er jeg tatt opp som student. Jeg er sykt klar! Gleder meg som bare det!

Har funnet meg et kollektiv på Bjølsen. Vel, eller, ingen i kollektive er her ennå, så jeg bor vel egentlig alene en stund til. Har også funnet meg en jobb, som jeg har vært litt på. Men noe jeg fant fort, det var nordmarka – stedet uten Pokemon GO – spillere, men roen, naturen, deilige små vann man kan slappe av med. Så jeg og kompis har fått gått en del turer, alt fra 8km – 15 km.


Fantastiske Ullevålseter


Kompis i nordmarka

Etter ca 1 mil, fant vi roen ved et idyllisk lite sommervann

Kompis fant seg pinne

Jeg fant meg litt farge.
 

Ellers venter jeg egentlig bare på at hverdagen skal begynne igjen, jeg er kanskje en av de ytterst få som ser fram til det nå.

 

PS – Blir en tur til Bergen i August, for de som lurer på det.

0 kommentarer

Siste innlegg