OSLO

Oslo

Tigerstaden

Studentenes hjemby

Plassen “alle” ønsker å bo

 

Og nå er jeg endelig i byen! Det tok bare ca 13 timer, inkl 1 times bomtur. Du tenker, HÆ? Hvordan kan man bruke 13 timer på å kjøre fra Bergen til Oslo ? Jo, når du kjører Nissan Leaf! Men herregud det var spennende! Var noen perioder vi trodde at vi skulle gå tom for strøm. Jeg hadde med meg en kamerat og kompis (altså, menneske og hund). Vi planla alle stoppene nøye, men det er jo stigning på fjellet, og det tar mer energi. Men vi kom oss endelig frem, og godt var det.
Jeg har aldri sovet så godt og så lenge, på en dag.
Nå er det mandag, og det er en ny dag, og visninger! Nå bor jeg hos en veldig generøs venn/bekjent som er på ferie. Vi begynte som bekjente, jeg føler nå at dette er klassifisert som venn.

Og den 20 juli, kommer det melding fra Samordna Opptak, og da kan jeg trykke på “JA”. Og jeg kan endelig begynne å se frem til å studere.
Dette kommer til å bli noen spennende år, og jeg er sykt klar!  Jeg skal prøve å oppdatere så ofte jeg kan her.

 

 

God sommer!

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg